دختری تهی از آرزوهای دست نیافتنی

یک عدد بشر نفرین شده و یک کامپیوتر بدبخت

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ق.ظ

بنظر شما ایا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست که خودش خودش یِهویی ری استارت بشه!مثلا وقتی که من درحال وبگردی هستم یا وقتی که من دارم اهنگ گوش میدم یا مثلا وقتی هیچ کاری باهاش ندارم و یه گوشه ی دیگه نشستم و کامپیوترجان هم هیچ کاری انجام نمیده که مثلا بگیم بر اثر انجام اون کار هنگیده و ری استارت شده! و یا حتی وقتی که تازه صفحه ی دسکتاپش بالا اومده و من فقط 3ثانیه هس که روشنش کردم...شاید باورش براتون سخت باشه(:دی) ولی در همه ی این حالت ها و در انواع بیشتر 100ها بار این اتفاق واسه من افتاده!

آیا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست؟ که با اینستا مشکل داشته باشه و هیچ کدوم از پیجاشو باز نکنه و نه حتی صفحه ی اصلیشو!

آیا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست؟ که با گوگل و یاهو هم مشکل داشته باشه و من نتونم تو هیچ کدومشون برم و برای سرچ کردن چیزی باید به سایت هایی مث"bing" یا"ask" رو بیارم!

آیا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست؟ که حتی فایرفاکسشم خراب باشه و یه جورایی قابل استفاده نباشه و به تازگیا گوگل کرومشم یه بیماری عجیب گرفته که من حدس میزنم این بیچاره داره روزای اخر عمرشو تو کامپیوتر من سپری میکنه!

آیا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست؟ که خودش خودش و بدون هیچ اجازه ای برنامه ها و نرم افزار ها رو حذف کنه و یا اجازه ی ورود به اونا رو بمن نده؟؟!

آیا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست؟ که هر چند دقیقه یه بار یدفه ای کلی از این پیجای تبلیغاتی رو واسه خودش باز کنه و هی رو اعصاب من برینه؟؟؟

آیا کامپیوتری بدبخت تر از کامپیوتر من هست؟ که که هردفه که بخوام روشنش کنم باید یه ناخونکی به کیبوردش و سیماش بزنم تا درست شه...خیلی وختام بیشتر از یه ناخونک لازم میشه:|

و آیا بشری بدبخت تر از من هست که بتونه با این کامپیوتر فلک زده بدبخت بیچاره ی نفرین شده ی بی اعصاب کار کنه؟! 

و آیا حتی بشری بدبخت تر از من هست که در کمال ناباوری یدفه متوجه بشه تمام اون حرفایی که نوشته بود یدفه پریده و اون رسما بش ریده شده!؟ و من تمام این حرفارو بار دومه که مینویسم!

فک نمیکردم از این اتفاقا تو بیانم بیفته ولی مث اینکه من و کامی جونم مثل همیشه همه جا بدبختیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
فاطمه .ی

نظرات  (۲)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۹ آدم ارغوانی
بنده نیز الان دارم یک پستم را دوباره مینویسم :|
چون باتوجه به آلزایمری که این چند روزه به طور کامل متوجهش شده ای یادم رفته بود آن را ذخیره کنم و دلم میخواهد برینم به این زندگی گوهی :|
پاسخ:
ها ها هاااااا حقت بود گوزوجان:دی

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۵:۲۱ امیر محمد دباغ زاده
البته در مورد کامپوترت که احتمالا ویروسی شده و باعوض کردن ویندوز درست بشه. اما خود شما من پیشنهاد میکنم، یک سر بری پیش یکی که از قضا چندسال تو دانشگاه جون کنده بلا نسبت خری خونی کرده.و الان خیلی ریلکس میاد و روی یک صندلی چرخان میشینه و یک سری چیزایی تحویلت میده که خودت شک میکنی آیا فضای بین دو گوشاش پره یا خالی عایا؟؟؟؟:|

پاسخ:
اری در فکر ویندوز عوص کردن که بودم!
احیانا منظورت چه کسی است؟؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی